Trendyol Süper Lig’in 12. haftasında Sivasspor’u 4-0 mağlup eden Fenerbahçe’nin stoperi Samet Akaydın, karşılaşmanın ardından konuştu.
“ŞANS GELİNCE ELİMİZDEN GELENİ YAPARIZ”
Milli savunma oyuncusu, “Çok güzel bir maç oldu. Kazandık, mutluyuz. Ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Milli takımdan buraya çok özgüvenle geldim. Sakatlandım. Sakatlığımı atlatana kadar takımdan geri kaldım. Şans gelmesini bekledim. Çok çalıştım. Şans gelince elimizden geleni yaparız. Ben böyle şeylere takılan biri değilim. Eleştirilere de kafayı takan biri değilim. Fenerbahçe başarılı olsun çok önemli değil gerisi…” dedi.
“MOURINHO BANA SÖYLEDİ”
Samet Akaydin, “Mourinho hocam bana çok mutlu olduğunu söyledi. Gol bana çok iyi geldi. Mental olarak beni rahatlattı. Maçlara daha özgüvenli, daha rahat çıkacağım bundan sonra. Bana direkt pazar günü hazır olmamı söyledi. Ben de hazırım dedim. Forma şansı geldi, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Onu utandırmadım, mutluyum. İnşallah böyle devam eder.” diye konuştu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1277 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
797 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
779 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
768 kez okundu