Adana’da “değnekçi” olarak tabir edilen kişi, sivil polislere suçüstü yakalandı.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Seyhan ilçesi Küçükdikili Mahallesi’ndeki boş bir arsada korsan otoparkçılık yapıldığı bilgisine ulaştı.

Sivil polis, aracını park etmek istedi. Bu sırada polisin yanına gelen İ.H.B., 30 lira park ücreti istedi. Polis 50 lira verip, 20 lira para üstü aldıktan sonra aracını park etti. O anlar, diğer polisler tarafından kamerayla görüntülendi.

Polisin telsizle anons etmesi üzerine bölgeye resmi ekipler sevk edildi. Para almadığını öne süren İ.H.B. gözaltına alınıp, Şakirpaşa Polis Merkezi’ne götürüldü.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
2
Profesyonel Atölyeler İçin Güçlü ve Dayanıklı Bijon Tabancası Çözümleri
5276 kez okundu
3
Sosyox, Sosyal Medyada Büyümenin Güvenilir Adresi Olarak Öne Çıkıyor
2922 kez okundu
4
Zarafetin ve Kalitenin Yeni Adı Roxx Signature
2702 kez okundu