Elazığ’da 2024-2025 sezonu faaliyet programında yer alan okul sporları gençler il birinciliği müsabakaları sona erdi.
Elazığ’da 2-17 Aralık tarihleri arasında düzenlenen okul sporları gençler il birinciliği müsabakaları Ahmet AytarSpor Salonunda 16 kız 6 erkek okul takımından 266 sporcunun katılımı ile gerçekleştirildi. Müsabakalar 17 Aralık Salı günü dereceye giren takımlara ödüllerinin takdim edilmesiyle son buldu.
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada, “2024-2025 sezonu faaliyet programında yer alan voleybol geçler il birinciliği müsabakaları Ahmet Aytar Spor Salonunda gerçekleştirilerek son buldu. Müsabakalarda mücadele eden takımlarımızı, dereceye giren takımlarımızı ve emeği geçen herkesi tebrik ediyoruz” denildi. – ELAZIĞ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8067 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5029 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4958 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3153 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2164 kez okundu